Todos los servicios han vuelto a normal de las vacaciones en CNY. Tal vez haber retrasos en la entrega de algunos pedidos.

Prototipos de PCB de forma sencilla

Servicio completo para prototipos de PCB personalizados.

Sales Representative / After Sales is not responding to me. What should I do?

1. It may be because of the anti-spam mail system to play a role, the mail block or sent to spam, please take the initiative to send a feedback.

 

2.If they has not responded within a reasonable time frame and if your query concerning to an order, you can:

 

a. Contact service@pcbway.com or feedback@pcbway.com for feedback.

b. Open a dispute

If you’re not satisfied with an order or it has not arrived, you can apply for a refund by opening a dispute. Please make sure you do this within the Buyer Protection period.

Click here to open a dispute.

 

Please click the Chat Now button (at the bottom of this page) to chat with our Customer Service Team.


Comentarios (0)
Nota: Este mensaje es solo para la comunicación diaria entre PCBWay y los clientes. La respuesta no es muy oportuna.
¡Si tiene alguna pregunta urgente, comuníquese con su servicio de ventas!
Solo puede subir 1 archivo en total. Cada archivo no se puede exceder los 2 MB. Admite JPG, JPEG, GIF, PNG, BMP