Prototipos de PCB de forma sencilla

Servicio completo para prototipos de PCB personalizados.

Centro de Ayuda
Enviando un mensaje
9:00 - 23:00, Mon.- Sun. (GMT+8)
Líneas directas de servicio
+86 571 8531 7532

9:00 - 18:00, Mon.- Fri. (GMT+8)

9:00 - 12:00, Sat. (GMT+8)

(Excepto los días festivos chinos públicos)

¿Cómo podemos ayudar?

Sales Representative / After Sales is not responding to me. What should I do?

1. It may be because of the anti-spam mail system to play a role, the mail block or sent to spam, please take the initiative to send a feedback.

 

2.If they has not responded within a reasonable time frame and if your query concerning to an order, you can:

 

a. Contact service@pcbway.com or feedback@pcbway.com for feedback.

b. Open a dispute

If you’re not satisfied with an order or it has not arrived, you can apply for a refund by opening a dispute. Please make sure you do this within the Buyer Protection period.

Click here to open a dispute.

 

Please click the Chat Now button (at the bottom of this page) to chat with our Customer Service Team.


Ultima actualización en 01/06/2018
Comentarios (0)
Este mensaje aquí es solo una sugerencia que complementa el contenido anterior y no para operaciones comerciales como pedidos. Si tiene alguna pregunta urgente o problemas con el pedido, comuníquese con su representante de ventas.
Solo puede subir 1 archivo en total. Cada archivo no se puede exceder los 2 MB. Admite JPG, JPEG, GIF, PNG, BMP
0 / 10000